Vent venligst...
Varen er tilføjet indkøbskurven. Se indkøbskurv her
Tom Indkøbskurv

LENOVO SMB NB 1Y Depot zu 2Y VOS PS 5WS0U55750 | 1Y Depot auf 2Y Vor Ort Premier Support

Forsiden Tilbehør Service & Support LENOVO SMB NB 1Y Depot zu 2Y VOS PS 5WS0U55750 | 1Y Depot auf 2Y Vor Ort Premier Support
For at se vore priser skal du være oprettet som kunde: Er du allerede oprettet som kunde skal du logge ind.
LENOVO SMB NB 1Y Depot zu 2Y VOS PS 5WS0U55750 | 1Y Depot auf 2Y Vor Ort Premier Support (5WS0U55750)

LENOVO SMB NB 1Y Depot zu 2Y VOS PS 5WS0U55750 | 1Y Depot auf 2Y Vor Ort Premier Support

Varenr.:
5WS0U55750
På lager
Beskrivelse

2 års Premium Care med Onsite

Avanceret support fra erfarne teknikere.
Virkelig hurtigt.


Vi forstår det. Nye computere er spændende. Fra det øjeblik, du pakker din nye Lenovo-enhed ud, ønsker du at få mest muligt ud af den. Men selv den mest tekniske blandt os kan have problemer med opsætning og support.

Lenovo Premium Care er den problemfri løsning til alle dine behov for teknisk support.


VI INTRODUCERER LENOVO PREMIUM CARE


Premium Care er den nyeste standard inden for avanceret teknisk support. Vores kvalificerede teknikere står klar til at hjælpe dig med alle problemer med dit Lenovo udstyr, tilbehør og endda software.

Du kommer forrest i køen og får direkte til eksperterne supportservice. Lenovo giver dig ro i sindet og hurtigere løsninger, så du kan få det bedste ud af din nye enhed.

ERFARNE TEKNIKERE
Vælg, hvordan du vil nå os - via telefon, chat eller email - vores erfarne teknikere vil tage sig af dig. Kvalificerede teknikere giver dig support til dine PC-problemer.

VIRKELIG HURTIGT
Veltrænede teknikere giver dig løsninger i realtid uanset din sag ved første kontakt. Om nødvendigt planlægger vores team et besøg på stedet den næste arbejdsdag.

PROBLEMFRIT
‘Kom godt i gang’ og ‘hvordan gør man’ hjælp til hardware og software. Nemme løsninger, der er enkle at anvende - det er sådan Premium Care giver dig den ideelle supportoplevelse.

PC HELBREDSTJEK
Gratis årligt PC helbredstjek, der giver vores eksperter mulighed for at opdage problemer, før du gør det, så de kan løse dem hurtigt og hjælpe dig med at undgå PC-problemer.


PROBLEMFRI SUPPORTOPLEVELSE

‘HOW-TO’ HJÆLP TIL HARDWARE OG SOFTWARE
Uanset om du har brug for installationsvejledning eller hjælp til at tilføje en printer, vil Lenovo Premium Care stå til rådighed. Nu har du et sted, hvor du kan holde dig i forbindelse, og hvor du kan bruge din enhed til at gøre de ting, du elsker.

Udover at tilbyde det højeste niveau af hardwaresupport og sørge for at du har “how-to” hjælp, når du har brug for det, er vores team altid klar til at besvare spørgsmål om de programmer, du bruger hver dag.

Dette er Premium Care - designet til at glæde dig og gøre dit liv lettere.


UNDERSTØTTET SOFTWARE

Understøttet software: Windows® OS, Lenovo™ SHAREit, Lenovo OneKey™ Recovery, Lenovo REACHit, Lenovo Photo Master, McAfee® LiveSafe™ (30-day trial), Adobe® Photoshop® software, Adobe Acrobat® software, Cyberlink Power DVD, Chrome OS, Dropbox, Intuit Quickbooks, McAfee, MS Office, Windows, MS Works, MS Works Plus 2008, Norton AnitVirus, Norton Internet Security, Roxio Creator, Skype.

Varemærker: Lenovo, og Lenovo-logoet er varemærker, der tilhører Lenovo. Microsoft, Windows, og Windows-logoet er varemærker, der tilhører Microsoft Corporation. Andre virksomheds-, produkt- eller servicenavne kan være varemærker eller servicemærker, der tilhører andre.

Selvom vi gør vort bedste for at give fyldestgørende information, så er billederne kun vejledende, og selve varen er ikke nødvendigvis 100% identisk med det viste billede. Produkter kan være vist med ekstraudstyr der ikke er inkluderet eller i andre form- og farvevarianter. Hvis der er forskel mellem produktoverskrift, beskrivelse og billede, så er det produktoverskriften som gælder. Hvis du er i tvivl, så kontakt os gerne. Vi tager forbehold for trykfejl, ændring af priser og specifikationer uden varsel.
Copyright © 2024 Progressive A/S