Tom Indkøbskurv

Service og retur

Varer, der er behæftet med mangler, skal returneres i original og ubeskadiget emballage og forsvarligt indpakket. Såfremt den originale emballage er beskadiget, påhviler det Køber at sørge for forsvarlig emballering og indpakning. Beskadiges varen som følge af mangelfuld emballering eller indpakning, fortaber Køber sin mangelindsigelse.

Inden returnering af varen skal Køber kontakte sælger for at få oplyst et returvarenummer (RMA), der skal anføres af Køber ved returnering af varen. Sælger har ret til at afvise returvaren, såfremt returvarenummer ikke er anført ved returnering af varen.
Varer som er defekte ved modtagelsen (DOA: Dead On Arrival), håndteres efter de af producentens angivne retningslinier.

Fejl ved et produkt som følge af naturligt slid, overlast, mangelfuld betjening, mangelfuld vedligeholdelse, hændeligt uheld eller andre forhold, for hvilke Køber bærer ansvaret eller risikoen, udgør ikke en mangel.

Køber afholder samtlige omkostninger til transport og forsendelse i forbindelse med varens returnering til sælger.
Når ordren er færdigbehandlet i systemet kan RMA proceduren iværksættes

Læs afsnit under Progressive A/S's leveringsbetingelser.

Copyright © 2024 Progressive A/S